כל מה שרציתם לדעת על קוסם ליום הולדת

כבר מזמן שחגיגות יום הולדת הפכו להיות יותר מאשר ליצן או כיפוף בלונים. היום יום הולדת בסיסי מכיל לא פחות מאשר מופע מושקע עם מיטב האטרקציות והאלמנטים שמשלבים את הצופים במופע. מבין המופעים המומלצים קוסם ליום הולדת ללא ספק הוא הטרנד השולט. כולנו גדולים כקטנים אוהבים אשליות וקסמים. זה שקורה משהו שאנחנו לא מבינים אותו ומעלה בנו סימני שאלה יוצר אצלנו רצון ל"עוד". מופע קסמים אינו רק העלמת מטבע או שליפת קלפים מהשרוול אלא הרבה מעבר לכך. אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת כדאי שתקראו על קוסם ליום הולדת, מה הוא מביא איתו למופע ואיך תדעו שהקוסם אותו אתם בוחרים הוא הקוסם שתרצו שיופיע באירוע שלכם. 

מופע קסמים, אשליה שלא נגמרת

כפי שציינו ימי הולדת הופכים משנה לשנה להיות מורכבים יותר ויותר וזאת מכיוון שהדרישה או הרצון להיות יותר מהאחרים גובר. קוסם ליום הולדת הפך להיות טרנד חזק בעולם ימי ההולדת. אמנם הטרנד היה עד לא מזמן הופעות או נכון יותר לומר הפעלות בסגנונות שונים עם מוטיב מרכזי כמו למשל הפעלת "נסיכות" או "המירוץ למיליון" הרי שהפעלות אלו כבר מזמן הפכו להיות נדושות וכמעט כל הופעה דומה לשניה למעט הכותרת שלה. קוסם ליום הולדת מביא את "הדבר" החדש לאירוע שלכם, היתרון הבולט בהופעות אלו שקוסם אולי מתאים את ההופעה שלו לגיל הקהל אבל בעצם כולם נהנים בלי יוצא מן הכלל, הרי כולנו ילדים בנפשינו לא? השאלה הנשאלת איך בעצם קוסם ליום הולדת מצליח לרתק גם אותנו המבוגרים? על השאלה הזו קשה לענות במדוייק אולם סביר להניח כי קסמים ואשליות ובכלל דברים שאנחנו מתקשים להבין יוצרים איזשהו רצון לא מוגדר של "עוד". קוסם מקצועי יודע לנווט עם המופע שלו בהתאם לקהל שמולו, אין זו הצגה או מופע עם טקסט קבוע אלא הופעה דינמית בה יש את האלמנטים המרכזיים כמו הקסמים, האשליות ולעיתים המנטליזם אולם קוסם ליום הולדת מקצועי מתאים את המופע שלו אל הקהל, בדרך כלל כוכב האירוע הוא חלק מרכזי במופע שמשתף פעולה עם הקוסם. מופע קסמים איכותי משלב בתוכו מעבר לקסמים גם קטעי הומור וצחוק וכל ההופעה מתנהלת  באופן חוויתי.

איך תבחרו קוסם ליום הולדת?

אם כבר החלטתם לעשות יום הולדת שנה מהסטנדרט ובחרתם הופעת קוסם הרי שעליכם לדעת כיצד לבחור את הקוסם שבאמת יהפוך את האירוע שלכם למיוחד. ריכזנו עבורכם כמה נקודות שיקלו עליכם בבחירת המופע המתאים עבורכם:

מוניטין – מוניטין מדבר בעד עצמו, לא אחת קוסם ליום הולדת רוכש מוניטין בעקבות מספר הופעות גדול וככל שהקוסם מופיע יותר הוא צובר ותק וניסיון.

ותק – הוותק מעיד ללא ספק על יכולת עמידה מול קהל אולם שלא תטעו קוסם שמופיע 30 שנים לא בהכרח טוב יותר מקוסם שמופיע פחות, הניסיון הוא זה שקובע.

ניסיון – ניסיון מגיע עם הוותק אולם לא אחת קוסם צובר ניסיון בעקבות מספר רב של הופעות ולא דווקא לאורך שנים כך יתכן שיהיה לקוסם עם 10 שנות וותק יותר ניסיון מקוסם עם 20 שנות וותק.

ההופעה – עיקר המהות של הזמנת קוסם ליום הולדת היא ההופעה עצמה, ככל שההופעה עדכנית ומתחדשת היא תהיה יותר מעניינת לקהל.

התאמה לקהל – יתכן שהקוסם מעולה והאשליות מדהימות אך לא בהכרח שהופעת הקוסם מתאימה לגיל הצופים לכן אתם חייבים לוודא שיש לקוסם ניסיון בהופעות מול ילדים על מנת שהם יוכלו להנות הנאה שלמה מהופעת קוסם ליום הולדת.