בקורונה עושים הפעלת קוסם לברית בבית

האירוע החשוב מכול מתקרב ובא ואיתו ההתלבטויות לגבי בחירת הפעלת קוסם לברית. ההתלבטות נובעת מכמה גורמים כאשר העיקרי שבהם הוא המיקום. חלקנו רוצים לערוך את האירוע בבית, וחלקנו בחוץ. יש להיערך למקום המתאים, בבית ההעירכות פחות גדולה כי רוב הדברים הדרשם נמצאים בהישג יד ובחוץ לא. כלומר בחצר או בפארק ציבורי, אך בין הרצוי למצוי יש פער, לעיתים קרובות ועריכת האירוע נאלצת להיות במקום שונה ממה שתכננו. יש לקחת בחשבון שגם אם האירוע לא במקום שבו תכננו יש לבדוק כי כל הדברים אשר נו רוצים שיהיו בברית עצמו יהיו גם את המיקום שונה.

 

הפעלת קוסם לברית בתוך הבית

בכל הפעלת קוסם לברית הוא משתמש באביזרים שונים. אמצעים אלו לא אחת תופסים מקום. חלק מהאביזרים כוללים ציוד הגברה כגון רמקולים, מערכת שמע ולעיתים במת הפעלה מרכזית. כל אחד שרוצה לשכור הפעלת קוסם לברית לביתו צריך לקחת בחשבון את השטח שיש להקצות לטובת האירוע והכוונה היא למיקום בו מתבצע האירוע הלכה למעשה. (המיקום צריך לכלול מקום לקוסם, לאורחים, לאוכל, מוצרים בסיסיים כמו מים וחשמל – בגינה ציבורית אין וצריך להביא את הציוד מהבית. וכדומה). לעיתים מקום זה נמצא בסלון. יחד עם זאת כאשר אין מספיק מקום בבית לביצוע ולהפקת האירוע הברירה הטבעית היא ראשית לבחור הפעלת קוסם לברית שיש ביכולתו לצאת החוצה ולבצע הפעלת קוסם לברית בחצר אם היא קיימת או בגינה ציבורית. על כן יש צורך לבדוק עם הפעלת קוסם לברית שיש ביכולתם לבצע את ההפעלה גם מחוץ לבית במקרה של חוסר מקום. 

 

הפעלת קוסם לברית מחוץ לבית

כאשר אין אפשרות לערוך את אירוע הברית בתוך הבית החלופה היא לערוך את האירוע בחצר או בגינה ציבורית. ישנו הבדל משמעותי כאשר הבחירה היא בין החצר הביתית לגינה ציבורית מסיבה אחת פשוטה. בחצר או גינת הבית, יש אפשרויות שלא קיימות בתנאי שטח, ועל כך יש צורך בהפעלת קוסם לברית שיכולים להתאים לסוג פעילות זו. כאשר האירוע מתבצע בגינה ציבורית, ראשית הנוחות. הנוחות שבקרבת הבית, עם גישה למים, חשמל ושאר הנוחות שיש בקרבה לבית. לעומת זאת כאשר האירוע מתנהל בחוץ ההיערכות שונה לחלוטין. יש צורך לדאוג לאספקת חשמל ומים על מנת שמערכת ההגברה תופעל. לרוב הפעלת קוסם לברית יהיו  מוכנים עם מגוון נושאים שמתאימים לפעילות חוץ. ישנו יתרון נוסף להפעלת קוסם לברית שמתאימים להפעלות חוץ והוא נושא האטרקציות מעבר לתוכנית עצמה. מתקני מזון שונים כגון צמר מסוכר או נקניקיות בלחמנייה ואפילו פופקורן הם אלו שיעשו את ההבל ואת השוני באירוע שלכם. רצוי שכל אחד יבחר את המקום הטוב עבורו לפי הפרמטרים והצרכים שלו: המקום בבית, מספר המוזמנים, תקציב וכדומה.