קייטנת קיץ וקוסם, שילוב מנצח

ימי הקיץ מאופיינים על ידי כמה סימנים קבועים, הראשון הוא ללא ספק הקיץ והשני שנלווה לקיץ היא ללא ספק הקייטנה. קייטנה היא אחד המקומות המהנים שיש עבור הילדים, משחקים שם, יוצרים, מכירים חברים חדשים ונהנים מהופעות שונות ומגוונות כאשר ללא ספק קוסם לקייטנה היא ההופעה המומלצת והמהנה ביותר. יש יתרונות רבים לקייטנות קיץ והראשון שבהם היא השקט שמקבלים ההורים כשהילדים בקייטנה. הם עשוקים מתחילת היום ועד לסופו במגוון אטרקציות ופעילות כפי שכבר אמרנו, ימי בריכה, הפעלות, יצירה ועוד. הקייטנות מתחלקות לפי גילאי המשתתפים והנושאים המרכזיים של כל קייטנה וקייטנה. חשוב להיות מדויקים בבחירת אטרקציות והופעות השונות כך גם לגבי בחירת קוסם לקייטנה שהיא ללא ספק צריכה להיות לאחר בדיקות תאימות מול הקייטנים, למרות שללא ספק קוסם לקייטנה מתאים לכל גיל.

המלצות או סיפורים? ככה תבחרו קוסם לקייטנה

בחירת אטרקציה לקייטנה כאמור צריכה להיות מותאמת ומדויקת ככל הניתן אל סוג הצופים, קל וחומר כאשר מדובר על קוסם לקייטנה שצריך להיות מקצועי ומיוחד דיו על מנת שכולם ללא ספק יהנו מההופעה. על כן על מנת שתדעו אם הבחירה שלכם טובה או לא יש צורך לבחון כמה פרמטרים שיעזרו לכם בבחירה הסופית:

המלצה

"טוב שם טוב משמן טוב…" ללא ספק יש המון קוסמים, חלקם טובים וחלקם טובים יותר. על מנת שהבחירה שלכם תהיה טובה חשוב שתקבלו המלצות, אל תהססו לבדוק ולשאול לקוחות אחרים ובקשו מאותו קוסם לקייטנה מיועד שמות של ממליצים, מקומות בהם הופיע בעבר ולכו ותשאלו לגביו. חשוב מאוד שתקבלו חוות דעת ממספר לקוחות ולא מאחד על מנת שתוכלו לגבש דעה מלאה לגי הקוסם ואופיו. 

וותק וניסיון

"אין חכם כבעל ניסיון…" ללא ספק ניסיון עושה את ההבדל, חשוב לבדוק תוך תהליך בחירת קוסם לקייטנה כמה וותק יש לקוסם וכמה ניסיון. ראוי לציין כי וותק אינו בהכרח מעיד על ניסיון ולכן השאלה המתבקשת היא עד כמה ניסיון יש לקוסם והאם הניסיון שלו בא לידי ביטוי בהופעות בקייטנות.

סוג ונושא המופע

למראית עין קוסם לקייטנה הוא אדם שעולה לבמה עם X קסמים מעביר את השעה – שעתיים של המופע שלו ויורד מהבמה. אולם בפועל יש סוגים שונים של הופעות ולכל הופעת קוסם לקייטנה יש נושא מרכזי שסביבו הוא מנהל את המופע, לעיתים זה יהיה מופע מנטליזם ולעיתים מופע של קסמים משולבים בהומור ועוד. בבואכם לבחור הופעת קוסם תבדקו מה נושא ההופעה ועד כמה הוא מתאים לקהל המיועד.

תוספות ושילובים בקייטנות

אם לא די בהופעת קוסם לקייטנה או שתרצו לשלב עם ההופעה ערך מוסף תמיד תוכלו להוסיף "סדנת קסמים" שבה קוסם לקייטנה הופך להיות המורה שלהם ליום אחד, בסדנה הילדים ילמדו איך מתנהלת האשליה של הקסם ואפילו ילמדו לבצע קסמים בעצמם. הרעיון מאחורי הסדנא הוא לאפשר לילדים לפתח את עולם היצירה והדמיון דרך יצירת קסמים.