הופעת קוסם עבור הפעלה לקייטנה, האמנם?

קייטנות הן הדרך של ההורים לצלוח את ימי החופשה של הילדים, בין אם זו חופשת פסח או חופשת הקיץ או כל חופשה אחרת. בזכות העובדה שההורים שולחים את הילדים לקייטנה אפשר להמשיך ולעבוד. בקייטנה הילדים צוברים חוויות שונות תוך כדי מפגש עם חברים מוכרים ויצירת חברויות חדשות. יש מגוון גדול של קייטנות, חלקן אף בעלות נושא מרכזי. אולם בכולם יש צורך ליצור אטרקציות יום אחר יום על מנת לגרום לילדים ליהנות, חלק מהאטרקציות יכולות להיום יום בריכה, יום ים, יום מוזיאון וכדומה. בין היתר גם מזמינים לקייטנה הופעות שונות. הפעלה לקייטנה של קוסם אינה דבר שיש להקל בה ראש מסיבות רבות, הראשונה היאר שיש צורך בקוסם בעל ידע, ניסיון ויכולת להופיע מול ילדים, וכמו שאנחנו יודעים ילדים יכולים להיות קהל קשה ביותר. הפעלה לקייטנה בכלל והפעלת קוסם לקייטנה בפרט חייבת להיות מעניינת, מיוחדת וסוחפת על מנת שהילדים יהנו וימשיכו להתעניין במופע, כפי שאתם ודאי יודעים ילד משועמם הוא ילד מפריע למהלך ההופעה.

 

מה זו הפעלה לקייטנה של קוסם?

כאמור על מנת ליצור עניין ומיוחדות בחיי היום יום של משתתפי הקייטנה יש צורך באטרקציות שונות, אחת מהן היא הפעלה לקייטנה של קוסם. כאשר אתם בוחרים את המופע מומלץ לוודא כי הוא משעשע, מרהיב וכולל בחובו מגוון קסמים אל תחפשו מופעים סטנדרטיים שכולם מכירים, אם המופע יכיל אלמנטים מוכרים הוא עלול לשעמם את הצופים. הפעלה לקייטנה של קוסם שונה מכל סוג של הפעלה אחרת בעיקר מהסיבה שקוסם יודע להגיע אל כל צופה, בכל גיל. ככל שהקסמים יותר מיוחדים, פחות מובנים ומשאירים סימני שאלה כך המופע יהיה מעניין יותר ומיוחד לצופים. יש כמה דגשים שיש לשים כאשר בוחרים קום לקייטנה:

ניסיון

על מנת להופיע בפני קהל שכולו מורכב מילדים בגילאים שונים חשוב שיהיה לקוסם ניסיון. הניסיון אינו בהכרח מגיע מוותק או גיל, אם הקוסם מופיע בימי הולדת אין זה אומר שהוא יודע או יכול להופיע בפני ילדי הקייטנה, מה גם שבדרך כלל הילדים בקייטנה הם בני גילים שונים והמומחיות של המופיע היא לדעת כיצד לגשת לכל ילד וילד.

סוג המופע

מעבר לניסיון רב ככל שיהיה צריך לבחור את סוג המופע, הפעלה לקייטנה צריכה להיות מותאמת לקהל וסוג ההופעה הנבחר חייב להתאים אחרת הצופים יאבדו עניין וישתעממו. כאשר מדובר על הפעלה לקייטנה של קוסם צריך לבחור אם ההופעה תהיה כולה קסמים, מופע טלפתיה או שילוב של שניהם, ככל שגיל הצופים גבוה היותר שילוב של שני סוגי ההופעות מתאים יותר.

זמן המופע

אלמנט חשוב בכל מופע הוא הזמן, מופע ארוך מידי יגרום לאיבוד עניין, מופע קצר מדי לא יותר זיכרון בצופים, צריך שזמן המופע יהיה אידיאלי על מנת שההנאה תהיה מושלמת. הפעלה לקייטנה צריכה להיות מיוחדת ומעניינת ויחד עם זאת בזמן קצוב ומתאים. רק כך תבטיחו שהקהל יהנה.

לסיכום בחירת הפעלה לקייטנה

הבחירה צריכה להיות תוך שיקול דעת, חשוב לבדוק היטב ולקבל המלצות על מנת שההופעה תתנהל בצורה איכותית תוך מתן דגש על כל פרט ופרט. ההמלצה הגורפת היא לבחור מופע קסמים מכיוון שרק מופע קסמים יכול להגיע לכל אחד ואחד מהצופים ללא חשיבות לגילו, הצעירים והבוגרים כולם כאחד יהנו.