איך להפוך את האירוע למיוחד יותר?

עורכים אירוע? יום הולדת, חתונה, בר מצווה או אולי ברית? לא משנה איזה אירוע זה סביר להניח שאתם רוצים שהוא יהיה שונה מיתר האירועים האחרים. הרי כל פעם שאתם בעצמכם הולכים לאירוע אתם רואים את אותם דברים, בחתונות ואירועים באולמות בכלל זה יהיה אותו אולם, אותם פרחים על השולחן , ובימי ההולדת של הילדים תמיד אותם הפעלות עם אותם כיבודים, אולי יהיה קצת שוני בתוכן ההופעה אבל בסופו של יום… הכל דומה. ואתם חושבים לעצמכם מה אנחנו נעשה על מנת ליצור הבדל? מה צריך להיות על מנת שהאירוע שלנו יראה שונה וישאיר זיכרון אצל המוזמנים? ובכן ללא ספק הפעלה ליום הולדת או לכל אירוע אחר שכבר מזמן אינו "עוד אטרקציה" ובטח שאינו טרנד חולף אלה הפעלות ליום הולדת שהפכו להיות חלק בלתי נפרד מהאירוע, ללא ספק כיום הופעת קוסם ליום הולדת או לאירוע בכלל שונה מכל אירוע, בין אם יום הולדת או חתונה, בר מצווה או ערב גיבוש בחברה. הרעיון שעומד מאחורי הקסמים הוא היכולת של הקוסם ליצור ולעצב את התפאורה בהתאמה מושלמת לאירוע ובדרך כלל בצורה ייחודית ושונה מהשאר, לכל קוסם יש את החותם שלו בהפעלה ליום הולדת בין אם זה על ידי מופע ייחודי עם נושא מרכזי או סדנת קסמים אותה המשתתפים עוברת.

 

אילו הפעלות לימי הולדת קיימים?

לשאול "אילו הפעלות לימי הולדת קיימים" זה כמו לשאול איזה סוגים של עוגות קיימות, התשובה על כך היא אינסוף, זאת מכיוון שאין גבול לדמיון, ואין גבול ליצירתיות של המופיע באירוע. לדוגמה השילוב של קסמים עם תפאורת האולם יוצרת אווירה מיוחד במינה ומשרה על כל המוזמנים הרגשת אושר ושמחה. לפניכן קצה קצהו של סוגי הפעלה לימי הולדת ולאירועים בכלל:

כניסה לאולם

הדבר הראשון שאנו פוגשים בכניסה לאירוע חייב להיות מיוחד ומרשים, יהיו שיעשו זאת עם פרחים, צגים צבעוניים אבל ללא ספק המרשים מכולם זה עם ליצן או קוסם לאירועים שמבדר את האורחים הנכנסים. כמו כן עיצוב כניסת האולם בבלונים נותנת לאורחים הרגשה מיוחדת, במיוחד שמשלבים עם העיצוב הכללי של האולם.

הופעות של רקדנים

שילוב רקדנים מקצועיים באירוע הוא טרנד מדהים, האורחים לא יכולים לעמוד בפני אותם רקדנים ומשתתפים בחגיגת הריקודים. הרקדנים יודעים בדיוק כיצד לגשת לאורחים ולדרבן אותם לרקוד ולשמוח באירוע.

הצגת נושא

מופע או הצגה בעלת נושא מרכזי מאפשרת למשתתפים לקחת חלק באירוע, במיוחד נוץ בימי הודת כאשר רוצים לרתק את הילדים ולהפוך אותם לשותפי השמחה.

מופע קסמים

ללא ספק קסמים הופכים כל אירוע לייחודי ומיוחד ללא קשר לגיל המשתתפים, קסמים תמיד ריתקו ועינינו את הצופים מסיבה אחת פשוטה: מה שלא מבינים מעניין יותר. 

איך לבחור הפעלה לימי הולדת?

לא משנה מה סוג האירוע חשוב שתבחרו הפעלה מתאימה על מנת שהיא תשתלב היטב עם עם החוגגים. מומלץ להתייעץ עם המפעיל לגבי העיצוב וכל מה שנדרש מעבר תוך כדי שיתופו בפרטים השונים כגון אופי החוגגים (יותר צעירים, מבוגרים וכדומה). אם בחרתם בקוסם ללא ספק הוא יהיה בעל ניסיון רב יותר ממכם בכל הכרוך לאורחים ולמה שנדרש לאירועים למרות שאם יש לכם מפיק או מפיקה לאירוע הרי שהם אלו שיעזרו לכם בבחירת העיצוב המתאים והעימוד של כל דבר.