מהו קוסם לילדים?

קוסם לילדים הוא אדם המציג אשליה הנחשבת לבלתי אפשרית לביצוע והוא מבצע אותה. 

הקוסם לילדים מבצע פעילויות לפי גיל, תחרויות, חלוקת פרסים והשתתפות הילדים בקסמים. 

הקוסם מעסיק את הילדים בצורה הכי מצחיקה ומהנה שאפשר. הקוסמים גובים מחיר מסוים והוא שונה מקוסם לקוסם. מקום ההפעלה צריך להיות דיי גדול גם כדי להכיל את הילדים וגם כדי שלקוסם עצמו יהיה מקום לבצע את ההופע שלו.

מה חלקם של ההורים במופע?

אתם ההורים, צריכים להכין את ילדיכם לשיתוף פעולה מלא. שיתוף פעולה כולל השתתפות הילדים במשימות ובתחרויות, הקשבה, וריכוז. קוסם לילדים מיומן יודע לרתום את הילדים למופע ולהביא אותם להיות חלק בלתי נפרד מהמופע.המוטיבציה של הילדים היא בעצם להבין איך הקסם נעשה מצד אחד ולהיות שותפים לו מצד שני. כל התהליך בפעילות הוא למען הנאת הילדים. קוסם לילדים צריך לשים דגש על חוגג היום הולדת ועדיין לגרום למצב שכל הילדים נהנים ומשתפים. האינטראקציה וההשתתפות הם שני הגורמים החשובים ביותר במופע. 

כל קוסם לילדים גובה מחיר שונה אך צריך לבחור ב"פינצטה" את הקוסם המתאים ביותר לילדכם. הכוונה, שיהיה לו את כל הציוד, שתהיה לו אינטראקציה עם הילדים, יראה שמחה בפניו, ישתף את כולם, יהיה זמין להורים, נחמד ועם מופע איכותי. המופע שלו צריך להיות מקורי ומעניין, לא אחד שחוזר על אותם הקסמים כל פעםכולם מכירים.

 

שלבי המופע של קוסם לילדים

ישנם שלושה דברים עיקריים למופע שכל קוסם לילדים צריך לכלול במופעו:

מקום – מקום בו יתבצע מופעו של קוסם הילדים. רצוי להתארגן על מקום רחב מספיק, רחבה, דשא, סלון, במה, שקוסם הילדים יוכל להתפרס ושיהיה מקום לכל הציוד שלו.נקודת חשמל זמינה – רצוי ודרוש מקור חשמל. אם אין יש להצטייד בכבל מאריך, מפצל, או כל מקור חשמל אחר כדי שהקוסם יוכל להיות מוכן בוודאות למופע. מקור החשמל הוא בין השלבים החשובים ביותר ובלעדיו המופע לא יוכל להתקיים. קוסם הילדים צריך לחבר את המכשירים הנחוצים לו כמו מיקרופון, מקרן ועוד.

ציוד – לכל קוסם ילדים נחוץ שולחן – כדי להניח את דבריו עליו. כסאות – גם בשבילו להפסקות, לתחרויות בין מספר ילדים, למשימות השונות. כל הציוד הנחוץ לקוסם הילדים צריך להיות במופע כדי שהמופע יתקיים. יש להכין מראש את הציוד ולהתייעץ ולהתעדכן עם הקוסם שלא יהיו חוסרים. 

רצוי לציין, שאם קוסם לילדים גר רחוק ממקום בו יבוצע המופע, זה יכול להיות בתוספת תשלום.

 

אנו ממליצים בחום לפני שאתם קובעים עם קוסם לילדים אתם צריכים לוודא שיש לכם ולו את כל מה שנדרש להקמת המופע. 

רצוי ומומלץ לפני סגירת העסקה להתייעץ עם חברים, משפחה, לשמוע הצעות של חברים טובים, לגבי בחירת קוסם לילדים איכותי ומקורי שיודע מה הוא עושה ועוסק שנים בתחום. חשוב מאוד שהמופע יהיה חינוכי ומתאים לגילאי הילדים המשתתפים במופע.