הפעלות ופעילויות ליום הולדת

מבין כל האירועים המשמחים ללא ספק ימי הולדת הם המרגשים שביניהם. יום הולדת ובמיוחד אם משלבים בה הפעלה ליום הולדת מהווה עבורו את מרכז העניינים ומרגש מאוד עבורו. חלק בלתי נפרד מתכנון האירוע כולל הופעות לילדים המשלבות עיצוב בלונים, קסמים, ואפילו הופעות והצגות הסובבים סביב נושא מרכזי. ביום ההולדת הילד הופך להיות מרכז תשומת הלב, כל האירוע והחגיגה סובבת סביב הילד. מסיבת יום הולדת מוצלחת צריכה לכלול 2-3 מרכיבים עיקריים, שמחה לילד החוגג, שמחה לילדים המשתתפים וכמובן נחת להורים שמפזזים ודואגים להצלחת האירוע. כפי שציינו אחת הדרכים לתת מענה על 3 תנאי סף אלו היא על ידי הפעלה ליום הולדת. השאלה הנשאלת היא אילו הפעלות לילדים מתאימות יותר ובמה לבחור מכיוון שההיצע הוא גדול מאוד.

ביומולדת הזה לא תתבלבלו

יש לא מעט אפשרויות לחגוג יום הולדת, חלקם הם חגיגות משפחתיות עם הקרובים והמכרים וחלקם הם חגיגות לילדי הגן או הכיתה. כאשר מדובר באירוע משפחתי לא בהכרח נדרש להערך עם הפעלה ליום הולדת כי לא בהכרח יהיו מספיק ילדים שיצדיקו הזמנת הופעה או קוסם וכדומה, (יחד עם זאת תמיד תוכלו לגרום גם לקבוצת ילדים קטנה להנות עם סדנת קסמים אישית המועברת לקבוצות קטנות) אולם כאשר מוזמנים כל ילדי הגן או ילדי הכיתה זה כבר סיפור אחר, אתם צריכים להתכונן כראוי על מנת שלא רק בעל היום הולדת יחגוג אלא יחגגו איתו כל החברים.. ההתארגנות כוללת 4 דברים עיקריים שיתרמו להצלחת האירוע:

כמות המשתתפים

כמה ילדים או משתתפים יהיו באירוע שלכם? שאלה חשובה מאוד שתשפיע ללא ספק על יתר הדברים, על סוג של הפעלה ליום הולדת שתבחרו, מיקום ההופעה, על כמות האוכל ועל סוג ההופעה שתבחרו. אם אתם מתכוונים להזמין את ילדי הגן או הכיתה סביר להניח שכמות המשתתפים לא תהיה גדולה מידי ותוכלו ללא ספק לערוך את האירוע בבית או במרפסת אם ניתן או לחילופין בחצר או בפארק.

מיקום האירוע

כפי שאמרנו כמות המשתתפים משפיעה על המיקום בוא תערכו את האירוע יחד עם זאת גם סוג האירוע שתבחרו יושפע מכמות המשתתפים מכיוון שככל שיש יותר ילדים תרצו "לרתק" אותם יותר ולרוב הפעלה ליום הולדת המשלבת את הקהל בהופעה נחשבות להופעות יותר "מרתקות" מאשר הצגת יחיד חד צדדית כמו מפע סטנד אפ או ליצן שמבדר בהופעה (מצחיקה ככל שתהיה אם הקהל לא ייקח חלק הוא ישתעמם דיי מהר).

אוכל

גורם נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא נושא האוכל, יותר ילדים יותר אוכל, גיל הילדים משפיע על האוכל שתבחרו לחלק. בדרך כלל הופעות לילדים כוללות גם הפסקת אוכל, חלוקת עוגה וכדומה.

סוג הופעה

מגוון סוגי הפעלה ליום הולדת לילדים הוא גדול, חשוב לוודא שהבחירה שלכם מתאימה לגיל המשתתפים, לא תרצו הופעה שאינה מתאימה כי זה מתכון לשעמום הצופים. כדאי לוודא עם המפעיל מה כוללת ההופעה ועד כמה היא מתאימה לגיל המשתתפים, ככה תבטיחו לעצמכם מקסימוםן הנאה של הילדים ומינימום שעמום (שעמום = הפרעה).

עמידה בזמנים שווה הצלחה באירוע

הפעלה ליום הולדת מורכבת ממגוון אלמנטים אולם חשוב לתאם עם המפעיל את לוחות הזמנים על מנת שתוכלו לתחום את האירוע ועל מנת שהוא לא יארך זמן רב מדי. כחלק בלתי נפרד מיום ההולדת יש להגדיר את זמן ההופעה, זמן חלוקת האוכל / חטיפים ואת העוגה. זכרו, יום הולדת ארוך מדי מאבד את האפקט שלו.