מהו קוסם לימי הולדת?

קוסם לימי הולדת לילדים הינו קוסם המפעיל ילדים בימי הולדת. מחלק הפתעות, מספר בדיחות, עשה קסמים שנראים לא הגיוניים ומשמח את ילד היום הולדת והעיקר מתעסק בו אבל כמובן שגם בשאר הקהל.

קוסם לימי הולדת מלמד את הילדים קסמים שיוכלו לעשות בעצמם מפתח את חשיבתם מחלק פרסים מצחיק אותם וגורם לילד היום הולדת להיות מאושר. חשוב מאוד להעסיק קוסם לימי הולדת לילדים עם נסיון והמלצות כי כך הוא מכיר את כלל הסיטואציות ומה לעשות אם ילד לא רוצה להשתתף אם הוא מתבייש וכדומה. משך זמן המופע משתנה בין קוסם לקוסם והשתתפות הילדים מאוד חשובה ותורמת למופע. חשוב לשים לב שילד היום הולדת מקבל את מלוא תשומת הלב מהקוסם ומחבריו. חשוב שמרחב של היום הולדת יהיה מספיק מקום לציוד של הקוסם ולכל הילדים. רצוי ומומלץ שהקוסם יהיה בקשר תמידי עם ההורים וגם המשתתפים ביום ההולדת ובמיוחד עם הילד שחוגג. הקשר עם ההורים חשוב יל מנת שתהיה התקשורת והידיעה שיש אחראי והם יוכלו לעזור לו אם אין חשמל וכדומה.

 

חמישה דברים  שמופע קוסם לימי הולדת לילדים  צריך לכלול

בחירת קוסם לימי הולדת לילדים אינה יכולה להתבצע בקלות ראש, חשוב לבחור קוסם שיתן ערך מוסף למופע ולא רק קסמים וזהו. אם הקוסם משלב פן חינוכי הרי זה משובח, אלו הדברים שאתם תעדיפו שיהיו במופע:

חומרים מקוריים – חשוב מאוד שהקסמים יהיו מקוריים, חדשים, לא קסמים שכולם מכירים את הטריק ויגלו לאחרים את הסוף, אלא קסמים חדשים שלא נראו לעין קסמים איכותיים חינוכיים ולימודיים שגם תפתח את החשיבה.

הגברה – הגברה צריכה להיות תקינה ומקצועית . צריך מקורות חשמל בכדי שהציוד של קוסם יום ההולדת יעבוד. כמו מיקרופון, מקרן וכדומה. אם ההגברה לא תפעל זה יכול למנוע מהמופע לעבוד כמו שצריך או לעבוד בכלל.

פרסים והפתעות – כדי שהילדים יהנו, חשוב שקוסם לימי הולדת יחלק למשתתפים פרסים והפתעות שיעודד אותם להמשיך להשתתף ולהצביע. דבר זה מעודד את החשיבה הקוגנטיבית והשתתפות הפיזית והחשיבה מחוץ לקופסא.

מצחיק – המופע חייב להיות מצחיק בנוסף על מעניין. אם המופע לא יהיה מצחיק לא בהכרח שהילדים יהנו. ילדים צעירים וגם ילדים יותר מבוגרים נהנים יותר ממופע מצחיק שמעלה את האווירה.

חינוכי ולימודי – אם המופע יתרום גם מבחינה חינוכית ולימודית הרווח הוא כפול. הילדים יכולים  לקחת איתם לאחר המופע את הידע שרכשו או את המיומנויות השונות ולהראות אותם אחר כך למשפחה.

 

ככה תבחרו קוסם לימי הולדת לילדים

אנו ממליצים לכם לבחור את הקוסם לימי הולדת לילדים המתמיד בחמשת הדברים העיקריים לבניית מופע יום הולדת כמו שצריך. המופע צריך לכלול את חמשתם בכדי להגיע למופע הכי טוב שיש. קוסם לימי הולדת לילדים נחשב טוב שהוא מקיים את חמשתם. המחיר צריך להיות לא יקר מידי ולא זול מידי. מחיר שטוב לכיסכם. חשוב שתבררו את הגילאים שאיתם הקוסם עובד ושהוא מתאים לגילאים האלו מבחינת הקושי בקסמים התחרויות רמת ההבנה וההשתתפות. ניסיון והמצלות של חברים לא פחות חשוב מהמחיר עצמו. רצוי להסתמך על המלצות של חברים כי הם מכירים את הקוסם עצמו והם יודעים מה הכי טוב.